راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/تمرکز داشته باشید(۵)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
نکتههایی بسیار ارزنده را در میان گذاشتند. یکی از نکتهها این بود که اگر به عنوان یک روزنامه نگار میخواهید اوج بگیرید، باید تمرکز کاری داشته باشید.
این تمرکز کاری خیلی در اوج گرفتن یک روزنامهنگار و حسن شهرت او میتواند اثرگذار باشد. بیشتر روزنامهنگاران ناچارند به خاطر شرایط کاری، مدام ژانر و موضوع کاریشان را عوض کنند. این اشکالی ندارد؛ ولی در کنار آن سعی کنید یکی دو ساعت روزانه هم به حوزهای اختصاص بدهید تا بعد از چند سال، در آن به اوج و تخصص برسید. اگر هم به واسطه مذاکره با سردبیران خود، بتوانید در حوزهای کار کنید که در همان مسیر در نظر گرفته شده شخص شماست، که دیگر خوشبختی در به آغوش کشیدهاید. پس بحث تمرکز داشتن در کار، اهمیت زیادی دارد. وقتی تمرکز داشته باشید، هر روز بر ارزش برند و تخصص شما افزوده میشود؛ اما اگر مسیری رنگارنگ داشته باشید، هر روز در حال دورتر شدن از این اصل هستید. در مسیر اول شما خوشحالتر و موفقتر خواهید بود؛ در مسیر دوم افسردهتر و پریشانتر.